رواية جحيم ابن عمي الفصل العشرين 20 بقلم شروق احمد البارت ال20فيروز.. جبل انا هلبس وجايههوفعلا قامت لبست وراحت القسمعند جبلجبل.. انت بتقول اي مستحيل طبعا ادخل السجن انا انت مش عارف انا مين ولا اييالظابط.. ياجبل بيه انت لازم تتدخل الزنزانهجبل. ونا مش دخلهافجاه الباب خبط ودخلت فيروز وجبل اتصدمفيروز.. ممكن ياكيان تسبناكيان.. حاضروخرجفيروز.. انت ازي جيت هناجبل بغيره شدها من دراعها.. نتي تعرفي كيان منينفيروز.. مش ناقصه غيركتك دلوقت ياجبلجبل بغضب.. فيروز تعرفي منين اكيد بعد متطلقتك مشيت*ي عل حل شعر*كفيروز بصدمه.. تصدق بالله انا ندمت ان جتلكجبل… اخلصييفيروز.. كيان دا صحبي وجيرانيجبل.. مممفيروز.. اخلص انت هنا ليجبل.. منير الكل*ب دخلني السجنفيروز بستغراب.. ليجبل.. بيقول ان سر*قت منو الصفقه والشركة وكلام من دافيروز اتصدمت.. ونت عملت كدهجبل بغيظ.. انتي هبله يافيروزفيروز.. ها ليييجبل.. انا هعمل كدا لي اكيد دي لعبه منوفيروز.. خلاص اهدا انا هجبلك اكبر محاميجبل.. تمام انا عايز اخرج من هناا وانتق*مفيروز.. ياخي اتنيلجبل قر*ب منها… بقيتي حلوه يعني وبتخر*بشيفيروز بتوتر.. جبل ابعدجبل سحبه*ا من وسطها… اهدي هافيروز بصت ف عيونه وسرحت وهو هكذاجبل بدون وعي قر*ب منها وكان هيبو*سها بس الباب جبل بغيظ.. اتفضلكيان.. اي عملتو ايجبل.. ونت مال امككيان.. نعمفيروز بسرعه.. جبل بيهزر معاككيان.. ولا يهموجبل.. ونا مش بهزركيان.. يسيدي هخدها منك بهزارجبل.. بايخفيروز.. طب انا همشي هروح البيت لو حصل حاجه رنو عليا وخرجت من القسم وفجاه وهي بتعدي الطريق لقت عربيه سودا وقفت واتنين سحبوها لجوا العربيهكيان.. طب هتعمل ايجبل.. هنتق”م من اللي اسمو منيركيان.. نت عايز تعمل لنفسك مصيب*ه اهدا كداجبل.. اهدا اي دا دخلني السجنكيان.. اهدا وهنفكر نت لازم تكلمو عشان نسجلو وحاول توقعو ف الكلامجبل.. تمامواتصل عل منير وسجل المكالمهمنير.. اي دا جبل المحمدي بيتصل عليا قولو غير كدا ياراجلجبل.. انت عايز اي منيمنير.. عايزك تسبلي الصفقهجبل.. دا بعينكمنير.. خلاص هقول انك سر*قت كل شركاتي وصفقتيجبل.. ونا هوريك هعمل ايمنير.. مش هتقدر تعمل حاجه انت اخرك الحبس مش قولتلك انا هعرف اكسر غرورك واه صح الغندوره مشرفانا هناجبل بعصبيه.. لو لمست شعره منها هوريك يامنير الكل*بمنير.. الرجاله هتمو*ت عليها بس مسكين نفسهم بالعافيهجبل.. سمعني صوتهامنير.. من عيونيفيروز.. الحقني ياجبلجبل.. متخفيش ياعيوني انا هعرف اجيبكفيروز. الحقني قبل ميعملو حاجه فيا الكلا*ب دولمنير ضر*بها بالقلم.. اخر*سي بقااجبل بعصبيه. يامنير لو لمستها همو*تكككمنير.. سبلي الصفقهجبل.. حاضر ابعتلي المكانمنير بسخريه.. من عيونيوقفلجبل.. احنا لازم نقدم ف الشكوه بتسجيل داكيان.. لا كدا فيروز هتبقا ف خطرجبل.. هنعمل ايكيان.. الرجاله عرفو يجيبو مكانو من المكالمهجبل.. طب ومستني ايييكيان.. طيب يلااوخرجو هما الاتنينعند منيرمنير… مش كنت عايز تعمل فيها اللي انت عايزا اعملوفيروز.. جبل مش هسيبك يامنير الكل*بمنير بخبث.. اهدي بس عشان ميحصلكيش حاجهفيروز.. ابعد عني ياحيوانوفضلت تصرخ عشان يسيبوهامنيرر.. سبوهاالرجاله سبوها بالفعلمنير.. لو مسكتيش هخلي الرجاله يخلصو عليكيعند وليدكان سرحان ان ازي بقا كدا وهو لازم يرجع لربنا تانيوليد قام صلي ركعتين وفضل يعيط.. سامحني يارب سامحني ياربوفضل يدعي كتيروطلع من المسجد وكان مروح لقي شويا شباب بيجرو ورا بنتوليد سحبها ورا ضهرهالشاب.. هي تخصك يكابتنوليد.. اه تخصني ليك فيهالبنت.. ابعد عني ياحيوا*ن مش عايزاك هو بالعافيهوليد.. اهي قالتهالك مش عايزاكالشاب.. هتبقي لياا ياامنيهامنيه.. ونا مش عايزاك افهمالشاب.. ماشيوليد.. وريني عضلات كتافك يلااااالشاب.. ماشي هجيلك تانيومشي الشاب بصحابووليد.. انتي ازاي ف الشارع ف نص الليل كداامنيه ببكاء.. امي تعبانه وعايزا علاج وعلاجها خلص وكنت بجيبووبالفعل كانت مسكه شنطه صيدليهوليد.. طيب تعالي اروحكامنيه. تماموفعلا روحها بيتهاوليد.. متخرجيش تان ف نص الليل انتي فهمهامنيه بستغراب من أوامره… حاضروفعلا دخلت بيتهاوهو فضل يمشي كتيررعند جبلكيان وجبل بالفعل اتحركو ووصلو المكان كان مهجورجبل.. انا لازم انقذهاكيان.. طيب يلاوفعلا دخلو قتل*و كل الرجاله اللي تبع منيرمنير بخبث.. يااا اخيرا ياجدع رجعتجبل سحب فيروز ورا.. لو هتتكلم اتكلم معاايامنير.. ومالو انت لازم تسبلي الصفقهجبل.. انت بتحلممنير.. يعني ايجبل.. يعني مفيش صفقه بحححمنير سحب سلاحو وقال.. يبقا تمو*ت لانتا لسنيورهوفجاه الطل*قه اختر*قت جسد جبل.. اهههفيروز بصراااخ… جبللليتبعالحادي والعشرين من هنا